sobota, 27 lipca 2013

Poplątane candy :o)) jupi


 Dziś będzie krótko i zaskakująco. W ubiegłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka z poplątanego candy, jakie było moje zaskoczenie gdy otworzyłam pudełko :o))))). Niepozorne pudełeczko, a tam tyle cudnych rzeczy, że aż szkoda byle jakich fotek wrzucać, więc będę je pokazywała partiami

Główny bohater, Mr. Qbek, naprawdę słodki i pomysłowy
i coś, co cieszy oczy i uszy ;o)

Pozostałe cuda już niedługo, muszę je porządnie obfocić, bo dziś moje towarzystwo zajęło większą część stołu i domagało się zdjęć, więc z dalszej  fotorelacji nici. 

Za te cudeńka baaaardzo dziękuję :o))))))

A teraz zagadka, co to może być :o)

Pozdrawiam


3 komentarze:

  1. Kocia łapka :)! Gratulacje wygranej:). Piękne podarki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmmmm :o) dokładnie

      Mój Miś ma na tylnej łapce łatkę w kształcie serduszka :o)

      Usuń
  2. Mr. Qbek świetny :-)

    Zapraszamy do nas po odbiór wyróżnienia :-)
    http://pasjoholiczki.blogspot.com/2013/08/bransoletki-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń