piątek, 14 czerwca 2013

Czas goni nas...

Mimo, iż jestem raczej zorganizowaną osobą, zauważam że ostatnio często brakuje mi czasu na dodatkowe zajęcia i tematy. Praca, wyjazdy, remont, choroba i bieganina dnia codziennego daje poczucie, że w moim życiu włączył się jakiś magiczny pochłaniacz i nie liczę już w dniach ale miesiącach :o). Kilkanaście rzeczy leży i czeka na swoja kolej, i to nawet nie na skończenie tego co zaczęłam ale na rozpoczęcie wogóle. W głowie siedzi kilka kolejnych i domagają się realizacji, a ja po prostu nie mam na nie czasu....  

Możliwe, iż lepiej pracuje mi się i koncentruje przy jesienno-zimowej pochmurnej pogodzie, niż przy ciepłym słoneczku? 

Babeczki kochane, w temacie Candy, które wyszło jak wyszło i odwlekło się niemiłosiernie, mam dla was propozycję-> napiszcie mi proszę swoje adresy a jak obu wyśle broszki ( w tylu marynarskim, jedna z Candy, drugą która udało mi się ostatnio zrobić-niespodziankę ) bo myślę, że losowania nie ma co robić :o))). Mam nadzieję, że pomysł wam się podoba ?

A ja pędzę dalej.

Pozdrawiam Ania

2 komentarze:

  1. Tak to właśnie czasem jest, że jak nam czas jest potrzebny, to akurat go nam brakuje:)

    Bardzo się cieszę Aniu, że masz ochotę mnie obdarować jedną ze swoich broszek:)
    Zapraszam Cię również na mój blog i zapoznanie się z wynikami candy i poplątanego konkursu:)
    I odezwij się do mnie proszę, jak znajdziesz wolną chwilkę:) na pomieszane-poplatane@tlen.pl bo nie mogę tu znaleźć meila do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za obdarowanie i mnie, przesyła również adres gaja-78@o2.pl
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń