środa, 15 maja 2013

Wiosenne zabawy w Scrabble


Dziś będzie na chwilę i pędzikiem. Naszło mnie na Scrabble i wcale nie chodzi o grę (bo do Scrabbli trzeba dwojga przynajmniej, a ja sama w domu siedzie  i się lenię po pracy) ale wiosennie i groszkowo. W Scrabble grać lubię, owszem, ale tu chciałam obfocić coś w temacie bloga. Są to też moje pierwsze próby z nowym sprzętem, żeby pouczyć się w jaki sposób pstrykać fajne fotki i co to cudo potrafi. Co z tego wyszło, hmmm, oceńcie sami...









Więcej tu zabawy niż nauki, ale mogłabym tak jeszcze dłuuugo, bo to jedna z tych "małych" życiowych radości. W głębi duszy każdy z nas jest trochę dzieckiem, więc ja dziś bawiłam się jak dziecko.

 A wy macie nietypowy pomysł jak pokazać nazwę swojego bloga ???

Pozdrawiam i pędzę dalej. 
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Nazwa naszego bloga zawiera pewien szyfr ;) No ale wchodząc na niego trudno się nie domyślić ;)
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  2. ANIU ZAPRASZAM CIĘ DO ZAPOZNANIA SIĘ Z WYNIKAMI CANDY:)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/2013/06/a-brzydki-kubek-poleci-do.html

    OdpowiedzUsuń