sobota, 4 maja 2013

Candy Candy czyli wiosenne rozdawanki z serii broszkobranie ( Moje pierwsze rozdanie )

Dziś mijają trzy miesiące odkąd zagościłam w blogowej społeczności i chciałabym podzielić się z wami tym co " na chwilę obecną" umiem najlepiej. 

Swoich nowych właścicielek szukają dwie samotne, schowane w kąciku broszki.

Pierwsza w stylu Marine, doskonały dodatek do stroju na wakacyjne wypady nad morze (soczysta czerwień, ciemny granat i dyskretna kotwiczka) :


Druga z nutką elegancji z soczystym wiosennym akcentem (czarny, ecru i zieleń z guziczkami w stylu Coco):




Jeśli chcesz stać się szczęśliwą posiadaczką jednej z nich, nic prostszego :

1. zamieść na swoim blogu poniższy baner ze zdjęciem i linkiem do mojego Bloga http://SweetDreamsAndDots.blogspot.com:




2. dodaj mojego bloga do obserwowanych, jeśli będziesz chciała mnie jeszcze odwiedzić,
3. zostaw komentarz pod tym postem z informacją, że bierzesz udział w konkursie za pomocą swojego bloga oraz z linkiem do niego oraz napisz, którą broszkę wybierasz.

Czas rozdania potrwa trzy tygodnie, a więc do końca dnia 27 maja 2013 r., a losowanie i ogłoszenie wyników zaplanowane jest na 29 maja 2013 :o)

Życzę powodzenia i zapraszam ponownie.

3 komentarze:

  1. Zapisuję się do udziału i wybieram broszkę w stylu marynarskim. Pozdrawiam ;)
    http://malutkigaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam:)
    Dziękuję za udział w moim konkursie i za zaproszonko:) Bardzo tu u Ciebie ładniutko:) Z przyjemnością zostanę na dłużej:) Naprawdę piękne broszki robisz:) A już te w motywach marynarskich powaliły mnie na kolana:)
    I cóż mogę wybrać:) Oczywiście, że broszkę marynarską:)
    Pozdrawiam
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie chcę się dodać do obserwatorów, ale nie widzę u Ciebie tej opcji ...

    OdpowiedzUsuń