czwartek, 2 maja 2013

Bardzo długi weeeeeekend

Tak długo czekałam na majowy weekend, na chwile wytchnienia od pracy, czas dla siebie i rowerowe wycieczki. Niestety plany trzeba zweryfikować względem tzw. warunków atmosferycznych i rower zamieniam na miłą lekturę, bo cóż innego robić. Mam nadzieję, że i wam nie brakuje ciekawej książki lub czasopisma, a jeśli nie macie nic pod ręką przesyłam linka do elektronicznej wersji Green Canoe. Całe 250 stron czytania, ja jestem w połowie.


W czasie deszczu koty się nudzą, to ogólnie znana rzecz, hmmm wiem wiem, trochę zmieniłam na własne potrzeby, ale i ja również w czasie deszczu nudzę się i szukam sobie zajęcia. Dobrze, że niedawno nabyłam farbki i pisaki (podpatrzone to i owo na innych blogach) i wreszcie mam czas aby je wypróbować. 

Pierwszy na tapetę poszedł Tukan. Wypatrzyłam sobie w internecie bluzki z Tukanem, ale kwota około 250 zł to zbyt dużo jak na bawełnianą bluzkę z nadrukiem, więc w moim wydaniu koszulka 25 zł +koszt farbek i pisaków, 2h pracy i proszę:


tu pierwsze szlify i szkice, z czasem prezentuje się lepiej :o)


i efekt końcowy 





 

zdjęcia trochę słabej jakości bo zastał mnie wieczór, ale mam nadzieję, że wam się podoba.

Druga koszulka miała być stonowana i w temacie patriotycznym, bo w sumie zasłużone wolne chwile mamy dzięki 2 i 3 maja  ;o)








Zapewne zastanawiacie się co oznacza ta różowa kropka, hmm, to miejsce gdzie mieszkam, tak sobie wymyśliłam że uwiecznię tą "wieś za lasem".

I tak oto zakochałam się w farbkach do tkanin i pisaczkach i wiem że u mnie w domu zagoszczą na stałe. Mam tylko nadzieję, że wszystko zrobiłam jak trzeba i po kolei i odpowiednią temperaturą i nie zdziwię się po pierwszym praniu.

Pozdrawiam
Ania

3 komentarze:

  1. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Urzekła mnie ta koszulka z tukanem, wygląda bajecznie.
    Pozdrawiam cieplutko!
    Katalin

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)http://malutkigaj.blogspot.com/2013/05/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ptaszysko urocze! :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń