poniedziałek, 25 marca 2013

Lepiej później niż wcześniej ;o)........ czyli świąteczne co nie co

Czas świąt zbliża się wielkimi krokami i dotychczas nie miałam czasu aby przysiąść i coś sklecić, zrobić kartki i małe dodatki. Podpatrywałam jedynie na  allegro materiałowe kurki, a że mało czasu na zakupy więc pewnie skończy się na szybkim szyciu dwa dni przed ;o).  

Dziś znalazłam czas na kartki i koperty (baza została mi jeszcze z zakupów bożonarodzeniowych)  i na "szybcika" pomalowane jajka (sprezentowane przez koleżanki), które prezentują się tak :



oczywiście, że w groszki :o)))

Przy okazji groszkowania powstały też kartki na święta, które czym prędzej muszę wysłać. Miały być groszki i ptaszki jak na tutorialkach  w blogu http://ushiilandia.blogspot.com/p/pomysy-i-tutoriale.html ale wyszło inaczej. 

Czy dobrze, oceńcie sami:


 




Kociska wygrzewają się na słońcu  i ani w głowie im pomoc, więc dziś ich nie wklejam, chyba  że szturmem tu wejdą wszystkimi dwunastoma łapami.

A korzystając z okazji ....




7 komentarzy:

  1. Ale piękne jajeczka! Ja wiem, wszyscy krzyczą że najmodniejsze w tym sezonie mają być paski...ale jak dla mnie mogłyby to być właśnie takie kropeczki!

    Ach, no i cudne kocury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te kartki, takie delikatne, ale bardzoo świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. groszki robiłaś sama czy to gotowy papier?

      Usuń
  3. sama, sama, polecam niezawodny sposób a mianowicie najtańszy ołówek zakończony gumką :o) i kropkujesz cały papier, lub jeśli wolisz tylko wyciętą figurkę ( mniej pracy ;) tusze do stempli kupiłam w empiku w zestawie 10 kolorów, ale na allegro też są lub zwykłe plakatówtki wystarczą, żeby nie kombinować za bardzo- szybko się je robi ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłaś je tak idealnie, że chylę czoła, czy będziesz miała coś przeciwko jeśli skopiuję pomysł i zrobię kilka kartek na Wielkanoc dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o) teraz się głowię co na ten rok wymyślić :o))))

      Usuń
  5. nie ma problemu, ja też pomysł podpatrzyłam jak ktoś robił ozdoby w kształcie ptaków na drzewko i go sobie przystosowałam do kartek :o)

    OdpowiedzUsuń