wtorek, 19 lutego 2013

Zima, zima, zima....pada, pada śnieg

Chyba wróciła na dobre, od rana sypie i wszędzie coraz bardziej biało :o)) Chciałoby się usiąść przy kominku z kapciami i książką ( no ewentualnie lapkiem ), koty obok, herbatka i ciacho. Hmmm... ale nie ma tak dobrze, albo inaczej..... tak dobrze maja tylko szczęśliwcy, bo ja nie mam niestety kominka i zanim wrócę do domu to jeszcze sporo czasu upłynie. Aby dzisiejszy dzień  nie wpisać na listę tych przygnębiających "blue day-ów " pomarzę sobie o czymś w tematyce zimowej i co mi się podoba  w jednym. Buty !!! 

Od kilku lat bardzo podobają mi się buty firmy " Irregulat Choice ", mają fantazyjne kształty i kolory, wiele wzorów i rodzajów materiałów, i fantastyczne dodatki... jednym słowem magia. 

Te poniżej są obiektem moich westchnień i snów:






Żeby butom nie było smutno dołączam do "pary" kilka sielskich i anielskich tworów, które co prawda wyszły spod mojej igły kilka miesięcy temu, ale nie doczekały się jeszcze publikacji na blogu.









A z bardziej przyziemnych spraw, to zaskoczyła mnie wczorajsza paczka. Zupełnie o niej zapomniałam a po powrocie do domu czekała na mnie  kolejna partia materiałów. Wszystkie w zimowych kolorach ( biele, błękity, szarości i popiele, paski, krateczki, kwiatki) i mam już komplet materiałów do weekendowego szycia.

....


A za oknem nadal prószy, byle do wiosny

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. broszki idealnie pasuje do tych bucików:))))))...a kociaki to masz przesłodkie:))
    ps zlikwidujw ustawieniach komentarzy weryfikacje słowną/obrazkową

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i widać że cały czas się uczę, chciałam zmienić a skasowalam :o) dziękuję za info o weryfikacji, nie wiedziałam do końca jakie na blogu mam ustawienia, dziś się doszukałam, dziękuje za pomoc :o)

    OdpowiedzUsuń