sobota, 16 lutego 2013

Wyczekany weekend i groszkobranie

Dzień za dniem szybko mija i życie toczy się od weekendu do weekendu, a gdy ten nadchodzi nie wiem za co zabrać się na początku.  Za oknem śnieg jeszcze się zachował i termometr pokazuje mniej niż zero wieczorami. Koty sennie wylegują się po kocykami, na kołderce ( oczywiście na łóżku panci ) lub zalegają na kolanach ( takim to dobrze ) i atmosfera senna ogarnęła wszystkich w ten weekend. Od tygodnia też choróbsko zawitało pod nasz dach i wszyscy zasmarkani, zakichani, kaszlący i bez sił. Jak ja nie cierpię chlapy i przeziębień, brrr.......

Marzą mi się ciepłe wakacje i plaża i słońce, żeby móc się wreszcie wygrzać... hmm, chyba już czas zacząć planować wakacje :o))))
 
Na poprawę humoru wstawiam coś bardziej promiennego ( z dawniejszych zasobów ale wzór jak najbardziej na czasie ;o):




Oraz kilka fotek tego co ostatnio pochłania mnie bardziej, jak to nazywam szycie wielkogabarytowe. Kilka fotek zestawu materiałów na pościel i to co z nich udało się stworzyć ( nowy właścicielka była z nich zadowolona :o))) i to mnie cieszy najbardziej). Poście oczywiście w ulubione  groszki, kropki i paseczki, a żeby nie było mdło odrobina pomarańczy, hmmm i od razu jakoś tak wiosenniej mi się zrobiło.






Dobrze, dobrze już kończę i nie przynudzam, nie spodziewałam, że post wyjdzie taki długi :o) pozdrawiam i byle do wiosny. 

Ania & Kocie Co

2 komentarze:

  1. jej, gdzie można kupić taki piękny materiał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej w sklepach on-line, np. te powyżej w niemieckim tkaniny.net

      Pozdrawiam.
      Ania

      Usuń